Campden BRI logo
.
EIT

EIT Food – Consumer Engagement Labs


Termékfejlesztés a fogyasztók aktív bevonásával


Új élelmiszerek létrehozása a 65+ fogyasztók bevonásával, „Co-creation” technikával


Az EIT Food Consumer Engagement Labs projekt célja, hogy a fogyasztók aktív bevonásával új termékkoncepciók jöjjenek létre az élelmiszeriparban. A projektben, a fogyasztókat nem a gyártók, kereskedők által előzetesen elkészített mintatermékek tesztelésébe vontuk be, hanem az ezt megelőző fázisba, amikor a termék jellemzőinek és előnyeinek innovatív, ám még nem létező kombinációinak létrehozása volt a cél. A projekt módszertanát élelmiszeripari és tudományos szakértők közösen fejlesztik ki úgy, hogy a nem szakértő fogyasztókat be lehessen vonni a termékkoncepciók létrehozásába. Cél a fogyasztói preferenciák vizsgálata volt.


Ellentétben a megszokott érzékszervi panelekkel és fogyasztói felmérésekkel, a Laborok nem termékmintákat tesztelnek, hanem a termék jellemzőinek és előnyeinek innovatív, még nem létező kombinációit és terméktulajdonságait hozzák létre.


15 új termék került piaci bevezetésre 2021 júniusáig.



EIT

Egyéb projekt anyagok


A projekt weboldala


Kapcsolódó szolgáltatásaink


További információért: