Campden BRI logo
.
EIT

EIT Food – CEL, Consumer Engagement Labs


Termékfejlesztés a fogyasztók aktív bevonásával


Az EIT Food Consumer Engagement Labs projekt célja, hogy a fogyasztók aktív bevonásával új termékkoncepciók jöjjenek létre az élelmiszeriparban. A projektben, a fogyasztókat nem a gyártók, kereskedők által előzetesen elkészített mintatermékek tesztelésébe vonjuk be, hanem az ezt megelőző fázisba, amikor a termék jellemzőinek és előnyeinek innovatív, ám még nem létező kombinációinak létrehozása céljából. A projekt módszertanát élelmiszeripari és tudományos szakértők közösen fejlesztik ki úgy, hogy a nem szakértő fogyasztókat be lehessen vonni a termékkoncepciók létrehozásába. Cél a fogyasztói preferenciák vizsgálata.


A módszer előnye a megszokott fogyasztói felmérésekkel szemben, hogy a Laborok nem termékmintákat tesztelnek, hanem a termék jellemzőinek és előnyeinek innovatív, még nem létező kombinációit és terméktulajdonságait hozzák létre.


2022-évi Consumer Engagement Labs

Egészséges, növényi alapú snackek a 15-19 éveseknek


Hamarosan kezdetét veszi az EIT Food RIS Consumer Engagement Labs 2022 programja, ahol a Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. és az idei hazai program győztes, Prookies Kft. vesz részt.

A projekt célja a 15-19 éves fiatalok igényeire épülő innovatív, egészséges, növényi alapú, azonnal fogyasztható snackek fejlesztése.


2021-évi Consumer Engagement Labs

Új élelmiszerek létrehozása a 65+ fogyasztók bevonásával, „Co-creation” technikával



EIT

Egyéb projekt anyagok


A projekt weboldala


Kapcsolódó szolgáltatásaink


További információért: