SZAKMAI VÉLEMÉNY, REKLAMÁCIÓ KIVIZSGÁLÁSA
Vevői, fogyasztói és hatósági reklamációkhoz szakszerű problémamegoldó tanácsadással szolgálunk.
A reklamáció kezelésének sikere a probléma gyors és pontos azonosításában és az ezt követő szakszerű intézkedési terv kidolgozásában rejlik. Beszállítói, vevői és hatósági megkeresések és reklamációk kivizsgálásához gyors, szakszerű és megbízható segítséget nyújtunk. A probléma kezelése mellett megoldási javaslatokat kínálunk a reklamációk jövőbeni megelőzésére.
A vevői és hatósági bizalom elnyerésének és megtartásának egyik fontos eleme a reklamációk gyors és hatékony kezelése. A vállalat minőség iránti elkötelezettségének egyik értékmérője a reklamációk kezelésének hatékonysága.
A kollegák több éves hazai és nemzetközi szakmai tapasztalattal rendelkeznek a termék-, technológia és jogalkotás terén, ami lehetővé teszi partnereink számára, hogy gyors és megbízható szakvéleményhez jussanak.
Campden BRI Magyarország széleskörű együttműködése a hatóságokkal, a szakmai szervezetekkel és tudományos intézményekkel garanciát ad a reklamációk hatékony kezelésére. Anyavállalatunk, a Campden BRI UK Food Law Jogi osztályával együttműködve 46 nyelven elérhető szolgáltatást kínálunk. A nemzetközi környezetben megszerzett tapasztalatainkra támaszkodva biztosítunk szakszerű, megbízható segítségnyújtást.
Vevői elégedettség mérés alapján a reklamációk kezelése hatékonyabbá válik.
Szolgáltatásaink magyar és angol nyelven elérhetőek.
A reklamáció jellegéhez igazodva, a probléma kezelésén túl szakszerű megoldási javaslatokat teszünk arra, hogy a jövőben ne forduljon elő hasonló probléma.
További információ a szolgáltatással kapcsolatban:
Campden BRI Hungary Regulatory Team | E-mail: consultant.hungary@campdenbri.co.uk | |
dr. Hegyi Adrienn | Tel: +36 1 433 1484 | E-mail: adrienn.hegyi@campdenbri.co.uk |