Élelmiszerlánc menedzsment
Az élelmiszerlánc menedzsment az értékesítési csatornák által vezérelt globalizálódott élelmiszeripar számára a leghatékonyabb eszköz a költségek csökkentésére és a termék minőségének növelésére.
A vállalkozások költséghatékony működésére napjainkban az egyik legnagyobb hatást az élelmiszerlánc szereplőinek együttműködése gyakorolja. A vállalati működés hatékonyságának legeredményesebb eszköze a globalizált élelmiszeriparban az egymást kiegészítő kompetenciák együttműködésének generálása, azaz az élelmiszerlánc mentén a partnerekkel, az egymást kiegészítő erőforrások, képességek és szakértelem kiaknázása a kölcsönös előnyök, közös érdekek mentén.
A Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. teljes körű tanácsadói szolgáltatást nyújt a vállalkozások számára, a legfontosabb élelmiszer láncainak azonosításaiban és azok hatékonyságának értékelésében.
A költségek csökkentését és a termékek minőségének növekedését szem előtt tartva termék(ek)re és/vagy vállalkozás(ok)ra vonatkozó cselekvési tervet dolgozunk ki.
TANÁCSADÁS INNOVATÍV ÉRTÉKESÍTÉSI STRATÉGIÁK KIDOLGOZÁSÁHOZ ÉS AZ ÉLELMISZERLÁNC MENEDZSMENT FEJLESZTÉSÉHEZ
Kinek hasznos?
- kis és közepes méretű élelmiszeripari vállalkozásoknak
Miért foglalkozzunk vele?
- elősegíti a globális gazdasági válság túlélését,
- a versenyképesség növelését,
- és a marketing stratégia megfelelő kidolgozását.
Hogyan?
- Rövid bevezető oktatás az élelmiszer ellátási lánc megközelítésről (beszállító, élelmiszer gyártó és vevő kapcsolata) alternatív értékesítési stratégiákról, valamint ellátási lánc teljesítményről.
- Helyzetfelmérés (termékszerkezet, vállalat által alkalmazott értékesítési csatornák, stb.).
- A külső gazdasági környezethez igazodó marketing stratégia kidolgozása, avagy a meglévő marketing stratégia frissítése, költségkímélő marketing eszközök és a kollektív marketing alkalmazási lehetőségeinek feltárása a vállalatra szabottan.
- A vállalat legfontosabb élelmiszer láncainak (ellátási láncainak) azonosítása.
- Megfelelő értékesítési stratégia kiválasztása SWOT (GYELV: a vállalat Gyengeségei, Erősségei, a külső környezetben rejlő Lehetőségek, Veszélyek) elemzési módszertan alkalmazásával a versenyképesség növeléséhez.
- Cselekvési terv kidolgozása a SWOT elemzés alapján megbízhatónak értékelt értékesítési stratégia megvalósításához.
- Az erőforrások és képességek kombinálási lehetőségeinek feltérképezése a vállalat lánc partnerei között.
További információ a szolgáltatással kapcsolatban:
Berczeli Attila/td> | Tel: +36 1 433 1470 | E-mail: attila.berczeli@campdenbri.co.uk |