Tanfolyamok

Innovatív értékesítési stratégiák és élelmiszerlánc menedzsment a piaci versenyképesség növelésére


Az élelmiszeripari marketing eszközeinek tudatos alkalmazása nélkülözhetetlen eleme az élelmiszeripari vállalkozások piaci sikerességének. A teljes termékpálya (ellátási lánc) szemlélet és gondolkodásmód széles látókört enged a vállalkozásoknak és lehetőséget nyújt az élelmiszer termékpályákon közvetlen kapcsolatban álló üzleti partnerek erőforrásainak és képességeinek közös hatékonyabb felhasználásához és a költségkímélőbb megoldások alkalmazásához. Tanfolyamunkkal a teljes termékpálya szemlélet alaposabb megismertetését kívánjuk elősegíteni és az élelmiszeripari marketing eszközök és módszerek alkalmazási lehetőségeire is rávilágítunk.

Tanfolyam tematikája:

  • Az élelmiszerlánc menedzsment fogalma, élelmiszerlánc eredményes működését elősegítő stratégiák
  • A marketing stratégia fontossága
  • Költségkímélő marketing eszközök és módszerek
  • Értékesítési forgalmazási stratégiák kiválasztásához alkalmazható értékelési módszertan a Gyengeségek, Erősségek, Lehetőségek, Veszélyek GYELV (SWOT) elemzés
  • A teljes élelmiszerláncon át az élelmiszerlánc szereplők erőforrásainak, képességeinek, szakértelmének kombinálása közös felhasználási lehetőségei a versenyelőny növelésére példákon keresztül
  • Gyakorlatok GYELV elemzésre

Időtartama: 1 nap

Időpontok:

Részvételi díj: 40.000 Ft + ÁFA / fő

Vizsgalehetőség: nincs

Bővebb felvilágosítást ad

Szegedyné Fricz Ágnes
Tel: +36 1 433 1478
E-mail: tanfolyam@campdenkht.com